In the shadows of your heart

0kommentarer

Skärtorsdag, jag har prov på tisdag och Astrid är med andra ord på dagis idag för att jag ska kunna plugga innan storhelgen. Nackdelen är att jag inte pluggar, eller jag har skrivit tre sidor bokuppgift om Kristian Gidlund, men jag har inte börjat med det jag har prov på. Ringde till Astrid farmor och frågade om de kunde vara barnvakt på måndag så att jag kan gå igenom hörnstenarna då efter lite helg.
 
Nu har Astrid precis somnat på dagis förmodligen så jag far och hämtar henne efter vilan för nu har jag slagit igen butiken och vilar en sväng innan det är dags för att ta hem det lilla barnet, jag borde städa hela hemmet för åter igen trots att vi inte ens varit här så finns det massor att städa för stället smutsar ner sig självt med damm och snusk.
 
Eller nej, jag ska först och främst serva vagnen så jag kan ta den med mig till Huddunge i helgen.
 
Bilder från i helgen när vi var i Huddunge och bytte däck
 

Kommentera

Publiceras ej