livsviktigt.se

0kommentarer

Idag fyllde jag i donationsregistret, kan vara bra ifall någon en dag behöver skörda något för att rädda liv. Förutsatt att jag är hjärndöd vid tillfället och så också, men det är bara en detalj.

Jag har även suttit i 6h och pluggat på provet tills på onsdag, känner mig lite mör så jag tog paus. Kollar lite på greys anatomy innan livet fortsätter.

I helgen var jag och Astrid ett dygn i Heby kommun, Daniel hade fullt med planer och vi hade ingen lust att sitta och mögla utan honom så vi tog en spontantur till Huddunge och träffade barn och folk! Sov i Heby innan vi åkte hem till Stockholm igen, fikade på bredvik och var sen och handlade mat innan hela familjen totaldäckade.

Astrid skulle promt kliva upp halv fyra trots en massa tidigare tjaffs under natten. Hon fick se shrek och sov en stund i soffan innan hon körde igång igen. 

Får se hur hennes dag på dagis varit, om hon ska fortsätta sin sovvägran. 












I fredags var Astrid hemma från dagis och vi tog en tur i stan hon och jag, lunchade och bara gick omkring en hel massa! Det var kul och välbehövlig för oss båda då tiden gått så fort och det är saker att göra hela tiden.



Kommentera

Publiceras ej