3

1kommentarer

Idag gjorde jag tredje arbetspasset denna vecka, detta innebär att jag har tre kvar, varav två är superduperkorta, jobbar 16-21 lördag och söndag. 

Tre pass kvar sen byter jag bana igen. Ska bli spännande att se hur hösten blir och vart jag tar vägen sen. 

Efter jobbet var jag hem och duschade och åkte sen till Farsta centrum och kollade i alla affärer efter något att ha på mig på mormors begravning på fredag, provade allt jag hittade som kunde tänkas fungera och som inte skulle vara för varmt. Det slutade med en relativt ful (billig) sommarklänning från Gina tricot då allt annat i sommartid var för vulgärt/varmt. Åkte hem och lagade mat och har nu legat på soffan sen middag, det börjar bli långtråkigt att vara ensam nu.

Försöker gå in min skor ordentligt,dagens outfit liksom.

Kom precis på att jag köpte fyra pocketböcker idag också, ska kanske gå och lägga mig och läsa för en gångs skull, intalar mig att jag sover bättre om jag inte somnar vid TVn.

1 kommentarer

Anonym

07 Aug 2014 23:33

Snygg

Kommentera

Publiceras ej