On fire!

0kommentarer

Tisdag idag alltså, jag har pysslat lite hemma och hängt tvätt och grejer men det är så kvavt i luften att det knappt är någon idé att tvätta då allt bara luktar surt. Diskmaskinen lika så, allt luktar äckligt bara!

Jobbade 15-20 igår, det var outhärdligt till en början, det kändes som det var ca 40 grader på jobbet och att ens försöka röra sig var hopplöst! Fy farao bara och stackars de gamla som är rätt risiga i skicket som det är utan tropisk värme. Men det var inga större katastrofer igår och ikväll jobbar jag till 21 så jag hoppas på samma sak idag också.

Pratade med Daniel, han var på Ölands djurpark med Astrid, Gud så jag saknar min unge! Jag är ju van att vara ifrån Daniel och det underlättar genom att vi kan prata. Men att inte kunna titta på alla Astrids upptåg som jag får berättat för mig är rätt så tungt nu när det varje dag dyker upp fler ord i ordförrådet och mer bus och påhitt. Men det låter som de har det jättebra och det har jag också på ett sätt då jag äntligen får ta igen på en hel del sömn jag saknat! 

Och på fredag är jag ju faktiskt ledig!

Jobbar 7-14 imorgon så efter det måste jag åka och köpa något att ha på mig på mormors begravning. 

Annars brinner det, och jävlar vad det brinner! Hela Västmanland står i brand och det känns väldigt läskigt att de inte får stopp på det! Håller tummarna för massor av regn!


Hade middag och drink med klara i lördags, vi blev mer fulla än vad planen var och hade en skitskum och rolig kväll på stan! 


Igår när jag vaknade så såg jag ut ungefär såhär, fortfarande vätskebrist efter lördagen!
Fick en väldigt söt present för tack för denna sommar från jobbet. De är bra söta våra kollegor!

Kommentera

Publiceras ej