Tisdag

0kommentarer

Imorgon är det onsdag och sista praktikeagen för veckan, det ska bli skönt med långhelg, lite lyxigt faktiskt! Måste förvisso försöka slänga iväg lite linor på arbetsmarknaden och se vad jag bör göra i studieväg så Astrid får förmodligen lite kortdagar på dagis Tors-fre, ska se hur vi lägger upp planeringen.

Löning idag, det är så roligt för efter 1,5 år med Max 4000kr in varje månad så är ett studiemedel på 9500 som att vinna på lotto! Ska bli skönt sen när jag också kan dra in lite mer så att vi kan börja med framtidssparandet, det står en hel del saker på önskelistan till framtiden!

Dagarna går fort och nu gå vi in i Mars, nu är vintern snart ett minne blott, morgonen och eftermiddagen är ljusare och överlag tycks folk bli smittade av vårbubblan. Dock var jag så trött när jg tagit mig hem idag att jag slog på en maskin tvätt, duschade och lagade mat med en gång för att inte riskera att somna ståendes. 

Jag har den vilda bebin att tacka för dagens trötthet, trötthet samt nackvärk. Damen kom in till oss inatt och låg halva natten och sparkade och slog mig och jag har tack vare det legat i diverse jobbiga ställningar och vaknat hela tiden av att armarna sover. Men dagen gick fort och tröttheten har inte känts av förutom efter praktikdagens slut, har haft fullt upp och inte kunnat känna efter helt enkelt.

Annars har jag ingenting att bidra med för stunden.
Jag är kär i idiotiska bilder som florerar på Facebook.
I helgen var hela familjen trött, vi tillbringade en dag i stan och en dag på promenad hemmavid. Sen var det mycket ligga och vila i hög helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej