Bild

0kommentarer

Så idag jobbar jag igen, 8-21 minus en timme i rast så 12h betalt med andra ord, inte så illa måste jag säga! Dagen har gått riktigt fort! Som alltid när en tittar på klockan och den är sex (då brukar jag ta dagens andra rast i en halvtimme) och så inser en att en snart få gå hem igen.

Jobbar 8-21 imorgon också men då jobbar jag först 8-14 och sen 15-21 så det blir två timmar ledigt under dagen, då kan en lägga sig och sova en stund mitt i faktiskt! 

Nej roligare än så blir det inte, jobbar dag på lördag så jag hinner ej vinka av familjen som åker till Öland och sen är de borta en vecka och jag får semester..

Eller tekniskt sätt jobbar jag alla dagar utom fredag men utan familj så får jag sova om nätterna och göra vad jag vill när jag vill, singellivet uppskattas verkligen inte förrän man har man och barn som man kan längta efter!

Sliten snubbe som försov sig igår!

Har jag berättat att jag får solexem? Sol är inte min grej! Nästa år ska jag ha hatt! Är svullen och exemig under mitt högra öga. Tack och lov är jag efter alla dessa år rutinerad och efter lite hydrokortisonsalva och mycket rengöring så går det åt rätt håll!

Kommentera

Publiceras ej