Dora

0kommentarer

Astrid har gått på semester, hon skulle vara ledig i fyra veckor men Daniel fick jouren så hon är ledig 2,5 vecka och går sen halv vecka, ledig helgen, och sen halv vecka igen. Och sen ledig 1,5 vecka igen och sen är "höstterminen" igång igen. Astrid inleder sin ledighet med att sitta i soffan titta på Dora och äta majskrokar, skorpor, physalis och digestivekex. Jag sover på soffan, är så otroligt trött alltså! Men det är ofta så på fredagar, och de senaste veckorna har jag jobbat helg och varit ledig mycket i veckorna men ändå så lyckas jag vara väldigt trött i veckosluten.
Men nu är Daniel hemma ett tag så då är vi två iallafall! 

Igår var jag på nya jobbet och skrev kontrakt så nu är det klart i ett par månader vad jag skall göra. Känns jätteroligt, fick en rundtur och allt! Jätteskönt att ha lite koll över hur det ser ut ifrån Augusti. 

Astrids födelsedag blev fin, hon fick massor av gäster och paket. Vi åt paj och jordgubbar, åt paj igen och fikade och dagen gick i ett med gäster och Astrid var glad över att få leka med kusinerna och hela släkten.

Nej nu är jag trött och ska vila en stund innan jag och Astrid tar tag i dagen.







Kommentera

Publiceras ej