Hero

0kommentarer

Arbetarklass på mig denna vecka, känns skönt att komma igång ordentligt! Idag kom en av timmisarna in och sa upp sig, så morgondagen blev det ett pass ledigt på morgonen så jag tar heldag då det blev lite tight att få tag på chefen som skall besluta vem som ska ha passet. 

Svettigt som fan på jobbet är det iallafall!  Sen får vi se om jag får några fler av de pass som blev lediga nu. Fyra veckor kvar på detta jobb och sen är det Tyresö som gäller i höst. Tiden bara går och går.

När jag kom hem idag hade Daniel gjort superfina panerade fiskfiléer, han kan alltså laga mat, jag är i chock hur väl han dolt detta för mig. De var hästlängder finare än vad min fisk brukar bli. Hängt tvätt och underhållet bebis samt sett till att min cykel blivit lagad också, hatten av till att ha en hemmaman med andra ord, jag kan vänja mig vid det!

Nu glor vi på serie på netflix och njuter av att det äntligen är svalt omkring oss!






När vi hämtade Astrid igår så fyllde hon poolen hos farmor och farfar, sen ville hon att vi alla skulle klä av oss och bada med henne. 



Jag fick hem ett paket med ansiktsmasker igår, de skulle tydligen vara jättebra, jag tycker inte det måste jag säga. Funkade bättre på Daniel än på mig faktiskt!
Astrid var väldigt trött och arg imorse, Daniel gick upp med henne och jag fick sova till och från en stund till!

Kommentera

Publiceras ej