Lördag

0kommentarer

Idag jobbare jag veckans 7 pass på jobbet, imorgon är det nummer 8 innan jag tar ledigt en hel måndag! Awesome både jobb och pengar nu när alla andra är på semester så att säga.

Annars så finns det ingenting nytt att rapportera, vi badar ibland, sover dåligt och Astrid hatar värme. Imorse gick hon upp tio över fyra, skitkul kan jag inte säga att det var eftersom jag fick gå upp med henne, sov av och till i vår obekväma soffa, Daniel kom upp vid sju och jag fick ligga kvar till nio och bara vara oengagerad.

Sen tog vi en promenad till centrum, lunchade och åkte bussen hem. Sen åkte jag och jobbade 14-20.


Såhär i sommartider är det kul med humor!
Astrid är sjukt taggad på att cykla! 
Vi cyklade ner till ramsjön (en liten skogssjö ca 1 km hemifrån) efter att jag slutat jobbet igår. Astrid roade sig!


Kommentera

Publiceras ej