Mot Eskilstuna!

0kommentarer

Vi skulle åka ut till skärgården idag, till Utö och bara bada och hänga. Men vädret vill inte riktigt vara väder för bad i Östersjön och med en bebis som älskar djur så blir det naturliga valet en djurpark, det var fyra år sedan jag var på Eskilstuna zoo så det ska bli spännande att se om det är något att hänga i julgranen, känns skönt med en dagsutflykt då jag ska vara på jobbet klockan 7 imorgon bitti igen! Jag behöver åka hemifrån och se någonting utanför hemmet! 



Efter de senaste tre veckornas dåliga kost och brist på vettig aktivitet så däckade jag på soffan igår när blodsockret sjönk och den senaste veckans arbete gjorde sig påmint. Astrid använde mig som klätterställning.

Lagom till kvällen så piggnade hela familjen på sig och cyklade ner till sjön för kvällsbad, det var riktigt skönt och Astrid vägrade kliva upp trots att hon skalade av köld. 

Kommentera

Publiceras ej