Smart drag

0kommentarer

Jag undrar hur jag tänkte när jag tog extrapass idag och jobbar 8-20 när det är skärgårdsväder utomhus. 
Men men, det är skojigt på jobbet också faktiskt, enda molnet på min himmel är att inte få vara med min familj så mycket som jag önskar denna sommar och att det är fruktansvärt varmt i arbetskläderna och att jag har väldigt ont i ryggen pga. för lite fysisk aktivitet (träning och stretching med andra ord). 

Men det löser sig.

Imorgon jobbar jag 7-14, förvisso ensam på avdelningen men ändå och på fredag 14-21 och sen får jag ta helg! Två dagar helg liksom, Daniel har jouren så han jobbar tyvärr men jag och Astrid är lediga!

Daniel firar semester med en liten whiskey.
Igår morse var Astrid minst sagt trött men vägrade somna om när jag for till jobbet.



Vi åkte och badade när jag slutat jobba igår. Så väldigt skönt var det att få hoppa i sjön!

Kommentera

Publiceras ej