Finns det någonsin tillräckligt med pussar?

0kommentarer

Efter en helg på jobbet så är jag idag ledig med Astrid, vi klev upp halv sex (vaknade kvart över fem samtidigt som Daniel gick upp), var till VC och kollade mitt blodtryck för sista gången och den var vi ute en god stund innan vi gick in och åt mat (10.45) nu sover Astrid middag och jag ska packa ihop lite för planen är att åka och bada för att verkligen ha en egen dag.

Jag känner att det är viktigt att vi utnyttjar dessa dagar, Astrid är så liten fortfarande och den här tiden kommer aldrig igen. Pedanten i mig får vila för egentligen vill jag städa hela lägenheten men Astrid ska gå på dagis tis-tors för att behålla rutinerna och jag jobbat bara tisdag kväll och helgen denna vecka. 

Nej sätta lite fart kanske.
När vi gick från vårdcentralen skulle Astrid köra vagnen, gick sådär alltså!




 Dagen hittills, Astrid har sprungit och gungat och åkt rutschkana. Vi har pussats massor och skrattat av alla tokigheter. 
Eller jag skrattat åt alla tokigheter Astrid har sig för och hon skrattar när jag kittlar och jagar henne!

Kommentera

Publiceras ej