Lördag

0kommentarer

Det var en minst sagt intressant kväll på jobbet igår, jobbade fem timmar men vi hann med en hel del ändå. 
Kom hem till Daniel och vi åt jordgubbar och glass och sen var det dags att sova för Daniel skulle in till stan imorse igen för att täcka jouren idag också.

Förmodligen får Astrid sova hos farmor och farfar inatt också eftersom Daniel inte kommer hem förrän efter läggdags. Jag gör så lite som möjligt, tänkte städa idag men jag har bara tittat på tv istället. Jobbar 14-20 ikväll, något som är skönt med korta kvällspass är att jag hinner ha en hel dag ändå, eftersom jag oftast kliver upp senast sju och har då nästan hela dagen. Så trots att jag jobbar hela helgen så är jag jätteledig.

Känns bra eftersom detta är första av tre helger jag jobbar. Sen börjar schemat jag fått att gälla och då jobbar jag varannan helg och sen är sommaren slut.

En får passa på när vi inte har barnet hemma.

Kommentera

Publiceras ej