Shrek

0kommentarer

Alltså, det är så inspirerande att jobba 15-21 ikväll när en blir väckt 05.15 av Daniel som väljer att snooza. Att sedan ha en tvärförbannad Astrid med en pappa som inte gör "rätt" vid TVn utan istället provocerar fram ett jäkla morgonhumör hos dottern som bara skriker och gråter lagom till Daniel måste fly till jobbet. 
Tack så mycket för uppvaknandet min kära make, vissa dagar hamnar du längre ner på listan över favoriter!

Hur som, nu är vi uppe. Astrid är glad igen och jag ska masa mig ur soffan och bädda sängarna innan jag ger odjuret frukost och gör henne i ordning till dagis. Sen måste jag få ordning på hemmet innan jag åker till jobbet för imorgon så fick jag två möten att lägga tid på. I Tyresö av alla ställen har jag dessa möten också, väldigt spännande att se vart hösten för mig (om man så länge får låta lite kryptisk!).

Efter två timmar på badhuset då barnet var i konstant rörelse och helt överlycklig över att få bada så somnade hon i bilen när vi i spöregnet åkte och hämtade Daniel på jobbet.
Morgongymnastik till shrek
 Och såklart den hoppande kossan!

Kommentera

Publiceras ej