Tänk att det aldrig är någon som handlar

0kommentarer

Alltså jag är helt slut, jag förstår inte ens vad grejen är, tre arbetsintervjuer och jag kastar in handduken. Är så trött i huvudet efter gårdagens tänkande liksom. 
Astrid går på dagis idag för att bibehålla lite rutiner, jag ska försöka ta mig samman och åka upp till centrum och fixa med födelsedagspresent åt Astrid, det tar sin lilla tid alltså. Men jag tror slutresultatet kommer bli bra. 

Vårt kylskåp är så tomt att vi åt pizza igår. Sen somnade jag och sov och sov, vaknade flera gånger inatt av att jag drömde de mest sjukliga sakerna! Väckte Daniel och sa att han var ett svin (i drömmarna alltså) och så fick han trösta mig över vad hans dröm-jag orsakat.

Daniel har bilen idag så jag kan inte ens åka och handla, det var det jag skulle skriva, kylskåpet får förbli tomt ett slag till, ska försöka handla någondag snart!




Astrid innan vi gick till dagis. Ser lite ut som att hon ska dra på festival. Vi gick helt optimistiskt ut i t-shirt och shorts för att upptäcka att det var vinter ute.

Suck. Det var så kallt alltså!
Den ledsna kylen, en halv paprika och några potatisar och lite blomkål har vi att göra något kul av. Jag ska trolla ihop något till kvällen!

Kommentera

Publiceras ej