Väntan

0kommentarer

Har varit på två intervjuer idag, alltså jag är så full av mig själv att jag kräks snart, att sitta och tala gott om sig själv är fan svårt! 
Och energitömmande!

Men jag har tagit lunchpaus i Tyresö centrum och passat på att börja köpa födelsedagspresent åt Astrid. Om en vecka blir ungen två alltså! Fränt!

Det tog ett tag men jag och Daniel kom på vad hon ska få och det blir lite krångligt att ordna så jag börjar med en gång då hennes present kommer bestå av flera mindre grejer.

Intervjuerna förresten, hade lite svårt att hitta till den första, hittade den och den drog ut på tiden så det blev en väldig hast till den andra då jag var så uppvärmd att vi pratade på i över en timme och alltså undrar vad jag sa egentligen? Det är sjutton ångestfyllt att vara full av sig själv! Dumma jante-land vi bor i, jag får inte ens uppskatta min egna kompetens alltså!

Nu måste jag börja tagga till till den sista. Sen till dagis och hämta grisbebis, som jag saknar henne!

Jag är beroende av sånna här tror jag, älskar dessa störda bilder. Förlåt Tyskland, men det stämmer!
Tog fram min usk-nål idag. Kollade på den för första gången på en månad. Tjusigt alltså! Tack Haninge kommun.

Kommentera

Publiceras ej