Fredag på en onsdag!

0kommentarer

Sådär, onsdag är över, igår skulle vi jobba hemifrån så det gjorde jag, idag hade vi skola på eftermiddagen. Trodde jag. 

Lämnade Astrid på dagis imorse och gick hem, hängde tvätt, bryggde kaffe, plockade fram studiekontoret (dator, böcker m.m som varsamt ställs på köksbordet) hällde upp kaffe och började i ena änden av det jag skulle hinna med innan dagens lektion. Öppnar kalendern för att dubbelkolla vilken tid jag börjar, 8.25 inser jag att dagens lektion börjar 8.30.

Som tur är kan jag alltid lita på min inre organiserade pedant, hon hade packat iordning allt och jag kunde kliva utanför dörren 8.30, 8.55 satt jag i skolbänken. 
Helt okej om jag får säga det själv.

Bra lektion idag! Och sen gymmade jag. Nackdelen med morgonens felberäkning var att jag liksom glömt äta, åt en sån där protein-kaka de säljer på gymmet innan träningen och en efter.

Sen gick eftermiddagen och nu är det kväll. Imorgon ska jag åka till Linköping.

Återkommer sen!



I måndags ville barnet gunga efter dagis, solen sken så jag menar varför inte hänga lite?

Kommentera

Publiceras ej