Vår

0kommentarer

I lördags var vi friska igen och åkte till Ikea och köpte förvaring, igår så städade vi hemma. 
Äntligen fick jag gå igenom klädkammaren och förrådet ni när jag hade lite mer förvaring att packa om i! Det blev bra! Jag tror det alltså, mera ordning, sen vill jag ha en hylla i förrådet att bygga vidare på, men det får bli senare projekt.

När jag städade förrådet så dammsög och torkade Daniel lägenheten och sen avslutade vi dagen med fika på balkongen innan Daniel åkte och spelade fotboll. Känns så skönt här hemma igen, vi har plockat fram våren lite mer!




I fredags var vi tvugna att komma ut lite särskilt Astrid efter en vecka inomhus, vi åkte upp till tyresta en snabbis och Astrid lekte med bäcken.


Astrid hade jeansjacka för första gången i lördags, tyvärr fick hon en släng åksjuka och kräktes ner sig själv samt baksätet på väg till Ikea sen fick hon vara utan jacka resten av dagen.



Vi klev upp klockan fem igår och Astrid chillade till madagascar medan jag våttorkade alla dammiga ytor.
Efter frukost somnade fröken om och jag kunde börja sortera i lugn och ro.
Jag tog upp barnkläderna från källaren för omorganisering.


Klädkammaren som det aldrig blir ordning i!


Klädkammaren efter ordningen
I vårt förråd har jag påbörjat mitt imperium av plastbackar, gjorde ett hörn där jag samlat allt man behöver till bebisens första 0-6månader ifall vi en dag får för oss att det är en bra idé att skaffa en till.




Sen blev det kaffe på balkongen som är under inredning, vi har bara inte skaffat fram det vi anser att vi vill ha där ute än. 
Så bytte jag färgschema i köket, från vinterns mörka dalahästar till ljust och blommigt.

Kommentera

Publiceras ej