Allting kommer lösas och bli bättre igen

0kommentarer

Nu är jag klar! nu har jag en form av kompetens inom vården, en som jag egentligen inte kommer ha sådan fruktansvärd användning för denna sommar, men som ändock finns där.
Vi fick lunch på en restaurang i najaden i handens centrum i tisdags, lunch som avslutades med att få en ros och en väldigt tjusig brosch och efteråt så gick vi till centrum och satt en sväng några stycken och filosoferade.
 
Jag avvecklade mig relativt tidigt för att hämta Astrid på dagis och vi åkte ut till nacka forum och köpte nya sandaler och åt glass och firade mina bedrifter litegrand.
Sen har dagarna gått, jag vet inte om jag är så otroligt mycket klokare men jag har varit väldigt mycket ledig, vilket egentligen enbart resulterat i en sjuklig trötthet och huvudvärk.
 
Nu sitter jag och försöker lista ut vad jag ska läsa i höst, jag måste läsa lite matte och naturkunskap men eftersom kurserna bytt namn så måste jag till skolan nästa vecka och fråga vad jag ska söka.
 
Tyrestapromenad innan den exotiska värmen slog till

Hemma igen så skapade vi konst av en pinne Astrid kämpade för livet för att inte släppa ifrån sig på promenaden.

Sen lekte vi med smyckesburken jag slängde ihop av alla mina gamla skitgrejer som Astrid älskar.
 

Kommentera

Publiceras ej