Hej hej, hemskt mycket hej!

0kommentarer

Jag ligger i en hotellsäng i nynäshamn,vi har badat hela eftermiddagen. Jag har fått mina fransar och bryn färgade, vi har ätit scones och om två timmar ska vi får massage.

Jag fick ett besök på spa i 25 års present av min make, han är givetvis med och Astrid är en helg hos farmor och farfar. Det är så otroligt vackert här ute, och så väldigt nära hemifrån också! 

Veckan har varit som vanligt, jobb, hem och kvällsmöten, lite kortare bara då vi hade semester i måndags. Nästa vecka blir samma sak, och veckan efter det. Känns skönt att allt har sitt lugna lunk just nu, vi behöver det! 

Jobbet har kommit in i andra andningen och vi har massor av roliga saker att göra, igår så målade vi med ansiktsfärg, jag målade barnen och barnen målade mig. I torsdags byggde vi en tågbanan som blivit otroligt populär och annars så händer det saker varje dag, känns kul att jag får stanna i vår också. Nu har vi verkligen kommit in i det och dagarna flyter på!

Nu ska vi vila vidare på hotellet och sen gå ner till havet och bada i spabassängerna igen!



Jobbet, ibland är en del dagar helt enkelt roligare än andra liksom!






Nya ögonfrillor, mörkare fransar och blötsliskigt hår. Just nu i Nynäshamn.

Kommentera

Publiceras ej