Säg ingenting till mig

0kommentarer

Av någon anledning lyssnar jag på Melissa Horn idag. Jag har haft måndag hela dagen, motsträvig unge till förskolan, glömde nycklarna till jobbet och hela dagen har ett moln av huvudvärk och illamående legat över mig.

Men till mellis så fick jag två alvedon av en kollega. Nu är jag på bussen hem, ska stanna i brandbergen centrum och fylla på busskortet och sen hem och göra middag i det kaos vi för tillfället har då vi äntligen fixar sovrummet! 

Annars så händer massor av saker hela tiden, men jag har aldrig tid (ork) att skriva.. 

Jag undrar om jag någonsin kommer kunna sluta ta bilder på dessa två när de sover. Alltså jag dör varje gång jag ser dem såhär harmoniska och avslappnade!


En till..




Tänkte födelsedagsfota i en hiss förra söndagen, gick sådär! 

Kommentera

Publiceras ej