Supermassiv black hole

1kommentarer

En femma till den som kan gissa veckans soundtrack..

Eller dagens iallafall, för igår var det Queen som gällde. Muse var rätt svar för den okunnige, så fantastiskt bra band på många vis!

Nu sitter jag på bussen till jobbet, Astrid tog sovmorgon och ville inte vakna förrän halv sju, vi är lite oroliga att hon håller på att bli sjuk men eftersom barnet är ett mysterium så är det inte så lätt att lista ut utan konkreta symtom som feber eller kräkning liksom.

Nog om det, jag har inte så mycket att bidra med här faktiskt. I helgen försökte vi göra färdigt sovrummet, men jag tappade inspirationen helt enkelt så det blev inte mycket av med det, vi satte upp hyllor på väggen och slängde in lampor men sen tog det slut, jag ska fixa lite tavlor och textilier när inspirationen är återfunnen. 

Men såhär blev det sålänge:






Pallarna under våra nattdukshyllor är alltså till för att Astrid ska kunna ta sig upp i vår säng när hon vill.

Ska fixa mysighetsfaktorn senare.

Igår stod barnet och käkade banan med bar rumpa och dansade till Dora, hon är en riktigt underlig liten människa! Skulle absolut inte ha mat, bara frukt och gurka.

1 kommentarer

C

19 Nov 2014 09:44

MUSE!
När får jag min femma?

Kommentera

Publiceras ej