Hej hej hallå dagboken

0kommentarer

Dagarna går fram fort, igår var vi i Tyresö och sov i stugan på Brevik, det framkallade mycket minnen av vårt ungdomsliv tillsammans! Det var bara en kort period förvisso men ändå! 

Idag var vi i Nacka forum och köpte födelsedagspresent till morgondagens kalas. Jag drog ett snabbt varv och kompletterade Astrids garderob med Både baskläder och varma ytterplagg så att hon håller sig varm på förskolan.

På vägen hem så blev Astrid trött och arg, skrek så högt att hon kräktes så sen vi kom hem så har jag fått bilbarnstolen städad, det var välbehövligt även utan spya, Astrid fick bada och har inte visar några tecken på sjukdom så vi kan utesluta magsjuka iallafall. 

Nu ligger vi i soffan och kollar på barn-tv på tivo-boxen och kag orkar inte göra ett knop till, är ytterst trött!

Astrid somnade efter all uppståndelse med att torka bort de värsta kräkorna och byta kläder till torra icke nedspydda kläder.







Vi var på bröllop förra helgen, en väldigt vacker dag måste jag påpeka att det var! Himla romantiskt det där!

Mindre romantiskt var det att jag drack för mycket rödvin och trots flera timmar med bara vatten så var vi tvungna att tvätta bilen dagen efter, både invändigt och utvändigt.


Detta är en påminnelse om att jag ej bör dricka alkohol så jag verkligen inte tål det längre. Plus att det är svindumt att kräkas på motorvägen. Men de som hängt med ett tag vet att jag alltid kräks. Jämt verkligen!

Nu är det slut på sociala sammankomster för ett tag. Och vi vilar upp oss inför december!




Kommentera

Publiceras ej