Hittepå!

0kommentarer

Halloween, alltså vi gör väl inte sånt i Sverige? I år tycker jag att det varit värre än någonsin! 
Nyss ringde tre spöken på dörren (vi öppnade inte!) men i påskas då var det minsann ingen som ringde på!

Suck och stön! 

Det är min födelsedagshelg, jag tycker att jag kan få bli hyllad istället! 

Annars så rullar det på, en lugn vecka på jobbet måste jag säga, men det var en hel del som var borta på höstlov. 

Nu ligger vi i soffan och kollar på barnprogram. Astrid ska få bada alldeles strax och sen tänker jag stänga ner butiken och sova. Lite lustigt det där att alla dessa dagar som en ska upp och jobba dagen efter så är en svintrött på kvällen men imorgon när vi är lediga så är jag piggare.

Passade på att storhandla igår, har äntligen fått fylla på i kylen som allt för ofta ekar tom. Tyvärr så har jag inte städat där inne på rätt länge så allt är bara inkastat för tillfället. Måste klura ut något schysst förvaringsaysystem! 








Astrid älskar Nils, Nils accepterar Astrid..

Kommentera

Publiceras ej