Ibland så kräks jag.

0kommentarer

Magsjukan drabbade hushållet, Astrid hade det lugnt med minskad aptit och lite magbubbel. Tyvärr smittade hon oss och först blev Daniel dålig och igår morse blev jag dålig. Ringde akut till Daniels mamma och frågade om matleverans och igårkväll kom det en påse full av vitt bröd och diverse bra att äta grejer. 

Men nu är det över, det var en smärtsam omgång men den var snabbt över.
Mest synd tycker jag dock om min grisekno, hon klättrar på väggarna och med två sjuka föräldrar så blir TVn barnvakt, igår låg vi framför TVn hela dagen.

Jag och Adtrid blir hemma imorgon också, i väntan på att vara helt friska men Daniel är redan bra så han får lämna huset imorgon.

Fantastisk bröllopsdag måste jag säga att vi fick, minnesvärd!

Utslagen make, jag hittade honom såhär när det precis blivit min tur att umgås med toaletten.



Astrid var relativt understimulerad igår och hittade på kreativa saker att göra, hälla blåbärsdryck över vardagsrummet var spännande.  

Igår kväll när Daniel sov så ville Astrid umgås.

Kommentera

Publiceras ej